Obozy Letnie 2020

Drodzy klubowicze – mamy dobrą informację dla tych, którzy wybierają się na obozy letnie. Wszystkie planowane obozy ODBĘDĄ SIĘ 🙂 

Jeżeli chcecie poszerzyć swoje umiejętności w kyokushin karate i chcecie przyjemnie spędzić czas – ZAPRASZAMY! 

Obozy klubowe: Letnia Szkoła Karate w Tucholi i Wakacje z Karate w Człuchowie – informacja w zakładce OBOZY I SEMINARIA . Wpłaty kolejnych rat prosimy dokonywać na wskazane w informacji konto klubowe z odpowiednim dopiskiem.

Również odbędą się obozy organizowane przez Polską Federację Kyokushin Karate – szczegóły w informacji…

Czytaj Dalej „Obozy Letnie 2020”

Treningi w klubie

OSU! Ruszamy z treningami w klubie – czarne pasy już zaczęły! Zapraszamy na zajęcia grupy generalne w poniedziałki, środy i piątki:
17:30 – kolorowe pasy
19:00 – czarne pasy i instruktorzy
wtorki i czwartki godzina 19:00 – grupa średniozaawansowana.

Treningi odbywać się będą w dojo z zachowaniem środków ostrożności. Szczegóły przekazują instruktorzy przed zajęciami. W klubie czekają na Was również nowe koszulki klubowe…

Czytaj Dalej „Treningi w klubie”

Trening online nr 18 – Kopnięcia podwójne z pozycji walki

W pozycji walki będziemy stosować dwa kopnięcia jedną nogą. To również ciekawe rozwiązanie w walce ale i doskonały sposób na ćwiczenie techniki kopnięć. Zastosujemy kopnięcia: hiza-geri, soto-kage, uchi-kage, mae-geri, mawashi-geri, uchi-geri, ushiro-geri, ushiro-mawashi. Przedstawione przykłady śmiało możemy połączyć z innymi treningami. Dobrego treningu – OSU!!

Trening online nr 17 – Bloki i kontrataki w pozycji walki

Na małej przestrzeni ćwiczymy w pozycji walki bloki i kontrataki. Wykorzystamy blok sune-uke i bloki ćwiczone w treningu 16 oshi-uke, harai-uke i morote-uke w różnych połączeniach. Każdy z pokazanych przykładów można rozwinąć na swój sposób. Zwracamy uwagę na technikę dlatego zawsze ćwiczcie symetrycznie. Dobrego treningu – OSU!!

Trening online nr 16 – Zmiana pozycji walki z blokami (4)

Trening w pozycji walki z użyciem bloków: oshi-uke, harai-uke, morote-uke oraz kontry uderzeniami. Z powodzeniem możemy taki trening wykonać na małej przestrzeni. Ważne aby wyobrazić sobie przeciwnika, który nas atakuje wtedy łatwiej będzie wykonywać poszczególne bloki. Cały czas kontynuujemy podobne sposoby zmiany pozycji.
DOBREGO TRENINGU – OSU! 🙂